Sex Education - İlk Bölüm İncelemesi

Otis ve Maeve

Sex Education, Netflix'in komedi, gençlik türündeki yeni bir dizisi. İngiliz yapımı bir dizi ve ben İngiliz komedisi severim. İzlemek için Emma Mackey'den (Maeve Wiley) başka bir bahaneye ihtiyacınız varsa böyle söyleyebilirsiniz.

IMDB:8.4
RottenTomatoes: %91
Ben: Henüz çok erken


Konusu Ne? (Spoilersız)

Karşımızda liseli dizilerinde görmeye çok alışık olduğumuz bir ikili var. Loser erkek ve okulun çılgın kızı. Yıl 2019 olduğuna göre aralara bir yerlere farklı cinsel yönelimlere sahip karakterleri de serpiştirmeden olmaz diyen yapımcılar baş rolümüz Otis'e eşcinsel bir kanka (Eric) vermeyi ihmal etmemişler. İlk iki bölümde bu karakterin bir numarasını göremedim ama ileride neler olacak göreceğiz.

Otis bütün yaşıtları sevişirken kenarda kalmış bir liseli loser. Annesi ise bir seks terapisti. Annesi her davranışını analiz ettiğinden Otis'in böyle bir problemi olmasına ben şaşırmıyorum. Meave ise okulun problemli kızı. Tek başına takılan biri. Okulda herkes Meave'e "kaşar/slut" diye bakıyor. Okuldaki herkes istisnasız sevişirken neden sadece Meave'e böyle deniyor anlamış değilim.

Otis  ve Meave bir gün şans eseri okulun kabadayısı Adam'ın cinsel problemlerini duyuyor. Otis Adam ile konuşurken farkında olmadan ona tavsiyeler veriyor ve Adam'ın problemini çözüyor. Meave ise bu yaptığının bir terapi olduğunu görüp bunu ticarete dökebileceklerini düşünüyor. Böylece okulun ezik çocuğu ve çılgun kızı birlikte bir işe başlıyor.

Tahminim bu birliktelik zamanla Otis'in milli formayı giymesine kadar gidecek.

İzlenir Mi?

Başlıkta da dediğim gibi bu bir ilk bölüm incelemesi ve diziyi bir bölümle yargılamak zor. Ancak ben bir şans verilebileceğini düşünüyorum. 

Türü komedi olmasına rağmen ilk bölüm boyunca hiç sesli gülmediğimi söylemekte fayda var. Yani kahkahalar atmak istiyorsanız yanlış yerde olabilirsiniz. Ama Otis'in zor durumda kalması ve sosyal hayatındaki beceriksizliği sizi eğlendirebilir.

0 yorum:

Yorum Gönder

Powered By Blogger