Avengers: Infinity War - CLICKBAITLENDINIZ

Infinity War hakkında söylenecek her şey sevgili youtuberlar tarafından söylendi sanırım. O kadar çok video yapıldı ki olası bütün kelime kombinasyonları kullanılmış olabilir. Ben de eksik kalmayıp fikirlerimi yazayım dedim.

Not: Spoiler içerir.

Film Ragnarok'un bittiği yerden adeta bir dizi gibi başladı ve dan diye ilk şoku koydu önümüze. Thanos güç taşını almış bile. Sonra dan diye ikinci şok Loki öldü. Hem de kardeşi için. Daha ilk sahneden Hulk ve Thor dayak yedi, Heimdall ve Loki öldü, 6 taştan biri Thanostaydı. Ulan daha ne olacaktı. Ama Marvel o kadar şeyi batırdı ki içimde hala bir korkuyla izlemeye devam ettim filmi. Çünkü içinde Drax denen lavuğu barındıran bir film her an mahvolmaya müsaittir benim için. Sevmiyorum kazulet herifi.

Thor uzayda süzülüp GoG tayfasının gemisine vardığında ve Drax denen it ilk kanı döküp "üff kaslara bak kedim miyav diyor" şeklinde bir şaka yaptığında "Al işte bittik. Yine susam sokağına dönecek film" dedim. Sonuçta MCU'nun en sulu film serisi olan GoG ve bir diğer sulu filmi olan Ragnarok'un kahramanı bir araya geliyor. Ama çok şükür ki gelmedi. Drax denen lavuğun "çok sabit durdum göremezsiniz ehu ehu" sahnesi dışında sıkıldığım şaka olmadı sanırım.

Şu yaşandı bu yaşandı şeklinde uzatmayacağım. Sadece karakterleri gruplara ayırıp ayrı ayrı çok tadında işleyen yönetmen abilerime bir teşekkür etmek istiyorum. Siz çok mübarek adamsınız Russo kardeşler.

Thanos Ne Adam Be

Thanos gördüğüm en mantıklı kötü adamlardan biri olabilir. "Evreni yok edicem muhahah" tarzı uçuk planı olmayan "iyi bir kötü adam" hemen hemen yok gibi. Thanos, Joker gibi inandırıcılığı yüksek bir kötü. Hatta film sırasında içimdeki psikopat Thanos'a hak verip vermemek arasında gidip geldi. Ama çok da dramatik olmayan dramatik sonla "yok lan olur mu öyle şey" dedim.

Filmin adı Avengers değil de Thanos olsa bu filmin adı neden Thanos diye sormak kimsenin aklına gelme sanırım. Çünkü hem karakter iyi yazılmış hem oyuncu iyi oynamış hem de ekranda en çok gözüken karakter Thanos. 

CLICKBAITLENDINIZ

HULKBAIT

Marvel iki filmdir bir şeyleri fragmana koyuyor ama filmde o şey olmuyor. Ya da filmde olacak bir şeyi spoiler olmasın diye fragmana farklı efektlerle koyuyor. Örneğin resimde gördüğünüz sahne. Film boyunca Hulk'ı görmedik. Dolayısıyla böyle bir sahne de yoktu. Hulk'ın CGI bütçesini Thanos'a mı ayırdınız ne yaptınız?

Diğer bir farklılık da Thor'un gözüydü. Rocket, Thor'a bir göz hediye ediyor. Böylece yağuşuklu kahramanımız Thor ortalıkta korsan gibi gezmemiş oluyor. Ama fragmanlarda Thor'un gözü kapalıydı.

Sonuç

Filmde Drax denen lavuk dışında beni rahatsız eden tek şey Thor'un baltasını Thanos'un göğsüne fırlatmasıydı. Fırlatsana babacım koluna kopup gitsin sonsuzluk taşları. Niye kill peşinde koşuyorsun biraz objektif odaklı oyna. Makro oyuna odaklan.

Velhasılkelam güzel filmdi izleyiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Powered By Blogger