Arrival - "Sonunu Bilemedik Ağabey"


Arrival- Türkçe anlamıyla Geliş - Hollywoodlu abilerimizin uzaylılarını gelişine bir de buradan bakalım diyerek giriştikleri bir iş gibi duruyor.

Öncelikle şunu belirteyim yazının başlarında spoiler vermeyeceğim. Spoiler vermeye başlayacağım zaman önceden belirtirim.

Konu

Arrival bütün uzaylıların Amerika'ya inmesi ve hepsinin şakır şakır İngilizce konuşması gibi klişeleri içermiyor. Filmde 12 "Kapsül" Dünya'nın farklı yerlerine iniyor ve her ülke kendine göre uzaylılarla iletişime geçmeye çalışıyor. Evet bu filimde patlayan binalar, karanlıkta aniden ölen askerler yok. Uzaylı ve insanların birbirlerini anlamaya çalışmasını izliyoruz.

Ne yalan söyleyeyim konuyu ilk gördüğümde ben bayağı heyecanlandım. Çünkü uzaylı virüsü kapmış insanlardan, patlayan ufolardan gına geldi. İşin içinde uzaylı varsa bari farklı bir bakış açısı olsun istiyorum. Bu filmin uçan japon çekirdeklerinin içinde olanlar da isteklerimi karşılayacak gibi
başladı.

Japon Çekirdeği

İzlenir mi?

Başlıktan da anlayabileceğiniz gibi filmin sonu ile ilgili çekincelerim var. Ama zamanım bol ve uzaylı görmek istiyorum diyorsanız izleyebilirsiniz. Boru değil sonuçta 8.1 IMDB puanı var.

Geniş Anlatım



Filmin Koptuğu Yer

0 yorum:

Yorum Gönder

Powered By Blogger